Ring 476 28 236 for personlig rådgivning

Stort nettverk av installatører over hele Norge

Ønsker du rådgivning?

Få et tilbud innen tid!

Leveranse

Frakt og Leverans

Når du bestiller installasjonen sammen med dine produktprodukter vi alltid etter optimal leveranse basert på spesifiserte produkter og installasjoner. Se vilkår og betingelser for bare ditt produkt for mer informasjon.

Leveringstid

Vanligvis leverer varer innen tidsramen som oppges under hvert produkt på dennes produktsida under Rubriken " Kjøpbetingelser ", med forbruk for at produktene er sluttsåld.

Noen ganger kan det leveres på grunn av faktorer utenfor klimakontroll, som ekstremt vær, høy belastning eller strejker.

Om du har spørsmål om leveringstid for et spesifikt produkt, kan du kontakte oss via e-post eller telefon.

Skulle det bli en forsening kommer vi å informere deg, og du har då muligheten til å avbryte kjøpet uten kostnad.

Bestillingssvar

For produkter som er bestillingensvaror kan vi ikke garantere nøyaktig leveransetid og kan kun gi en oppskattning. Bestillingsvaror finnes ennå intet i vårt lager, og eventuell produksjons- eller leveranseproblem kan Force Majeure gjelde.

For artikler som bestilles sammen med installasjon, bestiller installasjonen når produktene er tilgjengelige, baserat på den aktuelle oppdateringstiden for installasjonen. Ved tidpunkt for kjøp kan vi ikke lova noen spesifikke oppdateringer for installasjonen.

Fraktkostnad

Fraktkostnaden varierer avhengig av størrelsen og prisen på det du bestiller. Du ser fraktkostnaden automatisk i din varukorg, og den justeras om du legger til eller tar bort produkter. Fraktkostnaden framgår også i ordrebekreftelsen som sendes til dig via e-post.

Paketleveranser leverer til utlämningsställen.

Pallgods leverer direkte til adressen du angivit. Leveransen gjør det til den nærmeste tilgjengelige plassen som transportfordonet kan nå. Det er viktig at du irriterer et telefonnummer der du kan nås under dagtid.

Du som kunde ansvar for att meddela var godset ska avlastas. For ingen spesifikke plasser, velger du sjåfør og passende plasser for avlastning.

Normalt gjør en leveranseforsøk. Leverans skjer på vardagar mellom 08:00 og 19:00.

Fraktskader

Synlige transportskader på emballaget må noteras på fraktsedeln ved mottagandet og meldes til både transportföretaget og Klimatime. Se til intet kvittera mottagandet innan eventuelle skader har noterats.

Transportskader som ikke er synlige må meldes innen tre dager fra mottagandet. Det er viktig å pakke opp og inspektere varan omgående. Skador som ikke rapporterer innen tre dager ersätts intet.

Det er du som kunde som ansvar for reklameskader og be om ersättning fra transportföretaget, i henhold til deres rutiner.

Spara alt emballage tils erendet er avsluttet.