Vid hemleverans:
Chauffören skal notera skaden på fraktsedeln sammen med dig. Dette er viktig for å fristille deg som kunde fra ansvar for den oppkomne skaden. Skadan skal dokumentere med foto, også i de fall du opptäcker skaden på varan når du har tatt av emballaget.
- En synlig skade må meldes til oss innen 3 dager.
- En lang skade må meldes til oss innen 7 dager.
Ved levering til utlämningsställe:
Dokumentera skador på emballage genom att fota dem. Har også varan blitt skadet er det viktige skaden som du også dokumenterer gjennom bilder eller film (velj det som best gjelder for at påvisa)
Anmäla skade:
Rull ned på siden til ”kontakt”, velg ”transportskada eller leveringsproblem” og fyll i skjemaet steg for steg samt bifoga din dokumentasjon. Saknar du opplysninger eller trenger hjelp er du velkommen til å ringe vår kundeservice. Så fort vi håndterer ditt erende blir du kontaktet av en håndleggare.